Το παρόν ιστολόγιο φιλοξενεί τα πειστήρια του Γυμνασίου Σκύδρας (ΓΣ) για τη βίωση μιας μοναδικής σχολικής χρονιάς γεμάτης μαθησιακές προκλήσεις, εκπλήξεις και ανατροπές της καθημερινότητας,καθώς και πρωτοβουλίες για έξοδο από τα αδιέξοδα.

Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021

Τεκμήριο 16. Καινοτομία στη Διδασκαλία

 Παράλληλα με την παρούσα τεκμηρίωση και προς ενίσχυσή της παραπέμπουμε υποστηρικτικά προς την παρούσα επιχειρηματολογία.και στα τεκμήρια  9, 20 των αναρτήσεων σχετικά με την καινοτόμα διδακτική  1)με τον συνδυασμό θεωρίας και πράξης προς όφελος του περιβάλλοντος -μείωση αποτυπώματος άνθρακα του Γυμνασίου Σκύδρας μέσα από την αξιοποίηση απαξιωμένου υλικού σε νέα χρήση, δηλ παλιά θρανία έγιναν ραφιέρες και ανταλλακτικές βιβλιοθήκες-/Τεκμήρια 9, 20  2)προσέγγισης της επιστήμης μέσα από την κατασκευή πειραματικών συσκευών από άχρηστα υλικά (κουρδιστό αυτοκινητάκι) (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ σύμφωνα με την απόφαση 108906/ΓΔ4: Λειτουργία Α/Άξονας 1/Δείκτες 1,2,3,4,5,7_Λειτουργία Α/Άξονας 3/Δείκτης 1_Λειτουργία Α/Άξονας 4/Δείκτης 2_Λειτουργία Β/Άξονας 7/Δείκτες 2,3_Λειτουργία Γ/Άξονας 9/Δείκτης 2)

Ειδικότερα στην παρούσα ανάρτηση,

1) υποστηρίζεται ο βηματισμός του Σχολείου μας προς την αειφορία και την αξιοβίωτη ανάπτυξη. Συγκεκριμένα στο πλαίσιο του μαθήματος 'Ερευνας-Τεχνολογίας μελετήθηκε και μετρήθηκε το αποτύπωμα άνθρακα του Σχολείου μας ( βλ. https://www.carbonfootprint.com/calculator.aspx). Στη συνέχεια με έμπρακτο τρόπο έγινε προσπάθεια από τους μαθητές να μειωθεί μέσα από την αξιοποίηση άχρηστων υλικών σε νέα χρήση. Συγκεκριμένα, παλιά θρανία σχεδιάστηκαν από τους μαθητές κι έγιναν ραφιέρες σε κάθε τάξη και ανταλλακτικές βιβλιοθήκες.


2)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ & ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΒΑΣΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ-ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΚΥΔΡΑΣ

Στην παρούσα ανάρτηση φιλοξενείται  το περιεχόμενο των αναρτήσεων του παρόντος ιστοχώρου και η απόφαση έγκρισης των σχολικών δραστηριοτήτων ...