Το παρόν ιστολόγιο φιλοξενεί τα πειστήρια του Γυμνασίου Σκύδρας (ΓΣ) για τη βίωση μιας μοναδικής σχολικής χρονιάς γεμάτης μαθησιακές προκλήσεις, εκπλήξεις και ανατροπές της καθημερινότητας,καθώς και πρωτοβουλίες για έξοδο από τα αδιέξοδα.

Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021

Τεκμήριο 6. Ανάπτυξη Οριζόντιων Δεξιοτήτων

 "Ταξιδέψαμε" στο μέλλον μυρίζοντας αρώματα από δενδρολίβανο, σκλήθρο, κέλτις και ροδιά, φράξο, πλατάνι και κουτσουπιά. Σκυμμένοι πάνω από τα 70 φυτά που παραλάβαμε για τις σχολικές αυλές μας, μαθητές και εκπαιδευτικοί τα ονειρευτήκαμε να μεγαλώνουν "καλοθρεμμένα" από τα νεανικά γέλια και αστεία, τα εφηβικά μυστικά, τα όνειρα για το μέλλον.

Οι μαθητές μας ανά τάξη τα έχουν υιοθετήσει και τα μελετούν προκειμένου να ετοιμάσουν πληροφοριακό υλικό για κάθε ένα από αυτά, στο πλαίσιο εκτύπωσης σχετικού QRcode .
Η παρέμβασή μας ονομάστηκε "Σχεδιασμός και διαμόρφωση των αύλειων χώρων του Γυμνασίου Σκύδρας"(ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ σύμφωνα με την απόφαση 108906/ΓΔ4: Λειτουργία Α/Άξονας 1/Δείκτες 1,3,4,7_Λειτουργία Α/Άξονας2/Δείκτες 1,2_Λειτουργία Α/Άξονας 3/Δείκτες 1,2_Λειτουργία Α/Άξονας 4/Δείκτες 1,2_Λειτουργία Β/Άξονας 7/Δείκτες 2,3_Λειτουργία Γ/Άξονας 9/Δείκτης 2).
Ευχαριστούμε τους βασικούς υποστηρικτές αυτής της όμορφης κυριολεκτικά προσπάθειας, δηλαδή τον συντοπίτη μας Νίκο Μέντη Διευθυντή Δασών Ημαθίας, τη Διεύθυνση Αναδασώσεων Κεντρικής Μακεδονίας, τον Διευθυντή Πρασίνου του Δήμου Έδεσσας και φίλο του Σχολείου μας Δρ. Δημήτριο Μεταξά για τον σχεδιασμό των χώρων της παρέμβασής μας και τον Δήμο Σκύδρας δια του Γιάννη Θεοδοσίου Προέδρου της Δημοτικής Σχολικής Επιτροπής ΣΜΔΕ -για την ευθύνη στήριξης της παρέμβασης στους χώρους του Γυμνασίου Σκύδρας.
Διδακτικά η συγκεκριμένη παρέμβαση έχει ως στόχο τον τεχνολογικό και περιβαλλοντικό γραμματισμό των μαθητών μας, καθώς και τα εισάγουν σε έναν πρώιμο επαγγελματικό προσανατολισμό.. Η βιωματική τύπου προσέγγιση βρίσκεται κάτω από τη θεωρητική ομπρέλλα του "Σχολείου της Εργασίας" και ασκεί τους μαθητές στην ενεργοποίηση όλων των αισθήσεών τους, ενισχύει τη συναισθηματική τους νοημοσύνη μέσα από την άσκηση συμμετοχής σε συλλογικό έργο που εμπεριέχει και τη διάσταση της διαγενεακής αλληλεγγύης. Τα ιδιαίτερα στοιχεία που συνιστούν την παρέμβαση (κήποι βροχής, προσομοίωση τοπίου από την ευρύτερη περιοχή που διαβιούν τα παιδιά τα κινητροδοτεί στη διαχείριση του νέου και βελτιστοποιεί το μαθησιακό αποτέλεσμα μέσω της διαφοροποιημένης διδακτικής. Τέλος οι μέθοδοι και διαδικασίες του προγράμματος βοηθούν ερμηνευτικά τα παιδιά να οικειοποιηθούν στοιχεία σημαντικά που συνθέτουν το περιβάλλον του τόπου τους. )
Για το πρόγραμμά μας έχουν γίνει αναφορές στο FB του Σχολείου μας (Γυμνάσιο Σκύδρας, 17/3/2021) -συνοδεία σχολίων-, στον τοπικό τύπο/τεκμήριο 20. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έτυχε θερμότατης υποδοχής όχι μόνο από τους γονείς, αλλά και από το σύνολο της τοπικής κοινωνίας. Παρακάτω παρατίθενται σχετικά τεκμήρια, καθώς και απόσπασμα αλληλογραφίας μας αναφορικά με το πρόγραμμα














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ & ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΒΑΣΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ-ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΚΥΔΡΑΣ

Στην παρούσα ανάρτηση φιλοξενείται  το περιεχόμενο των αναρτήσεων του παρόντος ιστοχώρου και η απόφαση έγκρισης των σχολικών δραστηριοτήτων ...